Γεννήθηκε:  Στην Θεσσαλονίκη, τον Αύγουστο του 1988 Μεγάλωσε:  Στην αγαπημένη μου Τριανδρία, στη Θεσσαλονίκη Σπούδασε: Νοσηλευτική...

Η συγγραφέας Σόνια Αλεξίου μας συστήνεται


Γεννήθηκε:  Στην Θεσσαλονίκη, τον Αύγουστο του 1988
Μεγάλωσε:  Στην αγαπημένη μου Τριανδρία, στη Θεσσαλονίκη
Σπούδασε: Νοσηλευτική στο Α.Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης
Εργάζεται: Ως ιδιωτική υπάλληλος στη Σ.Σ.Α.Σ.
Μένει: Στα Μετέωρα της Θεσσαλονίκης
Οικογένεια: Είμαι παντρεμένη και μητέρα ενός επτάχρονου κοριτσιού
Φοβάται: Όλα εκείνα που δεν εξαρτώνται από εμένα και μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τη δική μου ζωή και των γύρω μου
Ξεκαρδίζεται: Με τα παιχνίδια και τις ξαφνικές - αστείες ατάκες της κόρης μου, καθώς και με οποιοδήποτε ευφυές σχόλιο που μπορεί να “τσιγκλίσει” το μυαλό μου
Πληγώνεται: Είμαι αρκετά συναισθηματική ώστε να πληγωθώ πολύ εύκολα και αρκετά δυνατή ώστε να βγω δυνατότερη μέσα από αυτό
Βαριέται: Όταν είμαι υποχρεωμένη να κάνω κάτι που δεν με γεμίζει
Τρομάζει: Με τη δυστυχία του κόσμου και όλα εκείνα τα λυπηρά, που είναι αδύνατο να αντιμετωπιστούν
Στον ελεύθερο χρόνο του: Βιάζομαι! Ακόμη και τότε πρέπει να τρέξω για να προλάβω να χωρέσω μέσα σε αυτόν, όλα εκείνα που στ’ αλήθεια θέλω να κάνω. Και χαίρομαι τόσο που δεν υπάρχει ούτε ένα λεπτό στη μέρα, στο οποίο να προλάβω να βαρεθώ…
Πλέον δεν: Επιτρέπω να με στεναχωρήσουν ανούσια γεγονότα και καταστάσεις, που συνήθιζαν να με αγχώνουν 
Κλαίει: Συχνά κι εύκολα… Με αυτό τον τρόπο εκτονώνω την έντασή μου και τα έντονα συναισθήματα που βιώνω
Αποφάσισε: Πως κανένα όνειρο δεν είναι άπιαστο, εάν πιστέψεις σε αυτό και προσπαθήσεις με όλες σου τις δυνάμεις να το κατακτήσεις
Διαβάζει: Όσο πιο συχνά μπορώ, μιας και το διάβασμα αποτελεί βασική ανάγκη μου
Θυμάται: Ευτυχώς, ανέκαθεν το μυαλό μου έκανε το σωστό “ξεσκαρτάρισμα”, φροντίζοντας να θυμάται μόνο τις καλές στιγμές και τα όμορφα χαρακτηριστικά του κάθε ανθρώπου που συναντά
Θέλει: Να ταξιδέψω με το βιβλίο μου όλους εκείνους που θα το διαβάσουν, ευελπιστώντας πως θα τους πάω σε όλα εκείνα τα μαγικά μέρη που επισκέφτηκα εγώ, καθώς το έγραφα…
Απέρριψε: Το ψέμα και την υποκρισία
Ζητάει: Εμπιστοσύνη
Αγαπάει: Αγνά, αληθινά και αυθεντικά… 
Βολτάρει: Δυστυχώς όχι ιδιαίτερα συχνά, μιας που ο ελεύθερος χρόνος μου είναι  λιγοστός, όμως φροντίζω να περνάω όμορφα, όποτε τα καταφέρνω
Γράφει: Με μεγάλη ευχαρίστηση και αγάπη. Ανυπομονώ καθημερινά να έρθει η ώρα που θα χαθώ και πάλι στους κόσμους που η ίδια δημιούργησα, συνεχίζοντας το πλάσιμό τους
Μαγειρεύει: Γενικά προτιμώ τη ζαχαροπλαστική μιας που είμαι λάτρης της σοκολάτας, όσο για τη μαγειρική, ομολογώ πως δεν κατάφερα ακόμη να ολοκληρώσω κάποιο πιάτο χωρίς τη “βοήθεια” των αγαπημένων μου συνταγών
Δημιουργεί: Εικόνες, μορφές, κόσμους, χαρακτήρες, συναισθήματα…
Δέχεται: Την καλοπροαίρετη κριτική και σχόλια που μπορούν να επιφέρουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα  
Ταξιδεύει: Σίγουρα όχι όσο θα ήθελα στην πραγματικότητα, όμως τα νοερά ταξίδια μου δεν “ρίχνουν άγκυρα” ποτέ
Γυμνάζεται: Δυστυχώς δεν γυμνάζομαι τακτικά, αν και οι σκανταλιές της ασταμάτητης κόρης μου, φροντίζουν να με κρατούν πάντοτε σε φόρμα…
Απομονώνεται: Έστω και για λίγο σε καθημερινή βάση, ώστε να μπορέσω να ανασυνταχτώ, βάζοντας σε σειρά τις σκέψεις μου
Θίγεται: Με κάθε κακοπροαίρετη ή σκόπιμη κριτική, αλλά και με κάθε τι που προσβάλει τη νοημοσύνη μου
Αναπολεί: Κάθε μαγική στιγμή που με έκανε ευτυχισμένη και μπορώ ακόμη να χαμογελάω στη σκέψη της
Κοιμάται: Αναγκαστικά και λίγο… με μεγάλη αναμονή για το πρωινό που θα μου επιτρέψει να συνεχίσω τη ζωή μου
Νοιάζεται: Για την υγεία και την ευτυχία της οικογένειάς μου, καθώς και για την ευημερία όλου του κόσμου
Ξανά: Ξαναγεννιέμαι κάνοντας νέα αρχή, με την κάθε νέα μέρα που ξημερώνει
Ονειρεύεται: Συνεχώς… Άλλωστε κάθε βιβλίο είναι ένα μεγάλο όνειρο που κατοικεί πλέον στο χαρτί
Υπόσχεται: Να ταξιδέψω τους αναγνώστες με το “Μη με ξεχάσεις σ’ αγαπώ”, υπενθυμίζοντας τους όλα εκείνα τα μαγικά που είχαν θάψει για καιρό μέσα τους
Παίζει: Λατρεύω τα επιτραπέζια και γενικότερα τα παιχνίδια που συνηθίζω να παίζω με την παρέα μου, ανεξαρτήτως αποτελέσματος
Παθιάζεται: Με τον ατέρμονο έρωτα και με οτιδήποτε επιτυγχάνεται, έπειτα από σκληρή προσπάθεια και θυσίες
Καπνίζει: Όχι, καθώς πιστεύω πως ο οργανισμός μας καθημερινά γίνεται αποδέκτης αμέτρητων “επιβλαβών” ερεθισμάτων, ώστε να τον επιβαρύνω περισσότερο
Σκέφτεται: Διαρκώς και… δυστυχώς ένα παραγωγικό μυαλό, δεν “γεννά” μόνο ευχάριστες ιστορίες που μπορούν να ταξιδέψουν…
Σβήνει: Συνηθίζω να σβήνω όλα αυτά που με στεναχωρούν, φροντίζοντας όμως να κρατάω μέσα μου τα μαθήματα που διδάχτηκα από εκείνα
Σιωπά: Όταν γνωρίζω πως οι λέξεις δεν είναι ικανές να αλλάξουν τα δεδομένα
Τολμά: Να υπερασπίζομαι τα δικαιώματά μου, καθώς και των γύρω μου.
Ο τίτλος του υπό έκδοση βιβλίου μου, που πρόκειται αισίως να κυκλοφορήσει το Δεκέμβριο, είναι “Μη με ξεχάσεις, σ’ αγαπώ” και θα κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις ΑΕΝΑΟΝ, υπόσχεται να σας ταξιδέψει στους ομορφότερους προορισμούς, καθώς σε μία διαφορετική και ιδιαίτερη ερωτική ιστορία, γεμάτη μυστήριο και ανατροπές…
Περίληψη :
Η Τζες είναι νέα, όμορφη κι έχει την δουλειά που πάντα ονειρευόταν. Όλα δείχνουν ότι η ζωή, της χαμογελάει ξανά... Μέχρι που ένας γοητευτικός άγνωστος, ο πιλότος Τζέιμς Πάρκερ κάνει την εμφάνισή του στο σαλόνι της, στη μέση της νύχτας και η ζωή της όλη ανατρέπεται. Δεν έχει ιδέα ποιος είναι αλλά κάτι μέσα της, της λέει να τον εμπιστευτεί... και το κάνει... Μέσα από αναδρομές στο παρελθόν κι έπειτα από πολλές και αναπάντεχες αποκαλύψεις, που παίζουν με τις εναλλαγές των εντονότερων συναισθημάτων, η Τζες έρχεται αντιμέτωπη με την αλήθεια, ούσα έτοιμη να δώσει ακόμη και τη ζωή της για χάρη του όμορφου ξένου που κατάφερε σε μία νύχτα να αλλάξει τη ζωή της… για πάντα.




0 σχόλια:

Εκδόσεις Ψυχογιός

Εκδοτικός Οίκος Λιβάνη

Εκδόσεις Παπαδόπουλος

Εκδόσεις Αέναον

Public

Sponsor

Find Us On Facebook

Social Share

Συνολικές προβολές σελίδας